Niemand is beter geplaatst om de kwaliteit van de dienstverlening van een medewerker in te schatten als de klant zelf. Daar ligt de grote meerwaarde van onze mystery-shoppings. Hierbij letten we op alle aspecten die van te voren met de klant zijn afgsproken. Ook hier geldt het principe dat een standaard aanpak niet bestaat.

Alvorens wij uw medewerkers op deze manier evalueren bespreken we het juiste doel van de missie. Onmiddellijk na de mystery-shopping maken we ons bekend en overlopen samen met de de medewerker het gesprek zodat de medewerker ook de kans krijgt om toelichting te geven. Sales Addict levert een uitgebreid rapport over de resultaten na het bezoek. Op deze manier komen de sterke punten en de aandachtspunten snel boven drijven.

Deze evaluatie wordt een perfecte basis voor een gericht coaching- of trainingstraject. Deze aanpak is zeer direct, maar met veel respect voor de medewerker. Gekaderd binnen een trainingsaanpak blijft mystery-shopping een zeer sterk werkinstrument.

Voor wie?

Mystery-shopping kan een meerwaarde zijn voor elke organisatie waarvan de medewerkers in rechtstreeks contact komen met de klanten. Dat kan in een winkelomgeving zijn of aan de balie, maar evengoed is mystery-shopping mogelijk via telefoon, chat of andere social media toepassingen. Interesse in onze mogelijkheden als mystery-shopper? Neem gerust contact met ons op.

Maak nu een afspraak

Designed & developed by MoxyOne